Anadolu Jet’in ilginç online biletleme sistemi ve müşteri hizmetleri mantığı


Anadolu jet web sitesi üzerinden Online olarak ayırdığım bileti daha sonra opsiyon süresi bitmeden yine online olarak kredi kartı ile satın almak için web sayfasına girdim. Ona yakın denemeden sonra her seferinde ödeme aşamasına gelip tahsilat sisteminin response vermesini beklerken kredi kartınız reddedildi diye mesaj geliyor ancak red sebebi yani limit yetmezliği veya girilen bilgi hatası diye açıklama geçmiyordu. Bunun üzerine müşteri hizmetlerini aradım, telefon üzerinden ödeme talebimi bildirdim sesli yanıt sistemine yönlendirildi. Sesli yanıt sisteminde de 3 istedi kartı ile 6 denemeden sonra yine ödeme gerçekleşmedi. Her seferinde kredi kartı numarasını eksik veya yanlış tuşladınız diyordu. Operatöre tekrar bağlandığımda bana dokunmatik telefon kullanıp kullanmadığını sordu. Kullandığımı söyledim. Dokunmatik telefonlarla telefonla ödemenin sorunlu olduğunu bildirdi. Komedi bundan sonra başlıyor. Operator bayana ödemeyi tekrar internetten denemek istediğimi söylediğimde ödeme sürecinin callcentere geçtiğini bu nedenle ödemeyi online yapamayacağımı söylediler. Ben de opsiyon sitesinin bitimine az kaldığını hiç olmazsa süreyi uzatmalarını söyledim. Bu da mümkn olmadı. Satış ofisine gitmrm gerekiyormuş. Zaten gidebilsem onları aramayacaktım. Bu hengamede ucuz rezervasyonu da kaybedip 40 lira zarara girdim.  Karadüzene dönüp acenta aracılığı ile pahalı bilet aldım 10 lira da acenta hakkı. Alana gidip fatura istediğimde ise faturayı acentenin tanzim edeceğini söylediler.
İşte internet ve bilişim nimetinin içine etmek buna denir. Hem insanları online işleme teşvik et. Hem de siten ve müşteri hizmetlerin düzgün çalışmasın.

Posted from WordPress for Android

Anadolu Jet’in ilginç online biletleme sistemi ve müşteri hizmetleri mantığı” için bir yanıt

  1. 14 kasım 2011 almış olduğumuz antalya istanbul uçuş biletini interet aracalığıyla iş bankası hesaptan almış olup alındıktan 15 dakika sonra iptalini istedim müşteri hizmetinizden iptalini gerçekleştirdim bana gelen maile telefonla gerçekleştiğini msj la aldım ( mehmet orhan ilaslan) talebiniz doğrultusunda…( 20 kasım KK4017 ANTALYA İSTANBUL 07,00 uçuşunuz iptal edilmişttir maili…) msj olarak halla tlf kayıttlı olup bu güne kadar sürekli siz müşteri temsilcinizle konuşmamızda hesabınaza paranız geçecektir diye beklentisinde halla iadesi olmamışttır gerkenin yapılmsını istiyorum mail min cevabını bekliyorum….? mehmat orhan ilslan ( tlf 05064027474 ).. mail adresi m.berkem@hotmail.com

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s